Julekoncert for børn

Den 10. december kan du høre alletiders historie i Herning Kirke

Glæd dig til talende kameler, brægende får, smukke engle og et træt æsel, der bærer den højgravide Maria hele vejen til Betlehem!
Lise Petersen og hendes band blænder op for et fantastisk persongalleri, når Alletiders Historie løber af stablen. Alletiders Historie er et farverigt show, hvor Lise Petersen inviterer publikum med på første parket til selveste julenat!

Sangene fortæller historien om Jesusbarnet i krybben – også set fra dyrenes perspektiv. Lise Petersens sange bindes sammen af Bedstefar Svende, der sidder i en god stol midt på scenen med den store fortællerbog i skødet.

Målgruppen for koncerten er børn fra 3 til 10 år, men alle er velkommen. Der vil være en goodiebag til alle børn efter koncerten.
Voksne skal købe billet, mens der skal reserveres plads til børn.

Pris for voksne er 50 kr.+gebyr
Her kan billetten købes

Her kan finde facebook-begivenheden

Det er Herning Kirke og Herning Bykirke der arrangere koncerten sammen.
Byskov Biler og Øster Skovgård Julehandel sponsorere koncerten