Følg med!

Her får du et hurtigt overblik over, hvordan du kan følge med i kirkens liv og aktiviteter.

Følg med

Facebookgruppe

Vi har en lukket facebookgruppe, som alle aktive i menigheden kan få adgang til.

Det er et ikke offentligt forum, men et sted hvor menigheden kan kommunikere med hinanden om aktuelle aktiviteter, dele liv og bede om forbøn eller noget helt andet. I skal anmode om adgang, for at blive lukket ind i gruppen.

Facebookside

Her på vores vores offentlige facebookside (https://www.facebook.com/herningbykirke/ slår vi arrangementer op, så du kan følge med i hvad der foregår! Husk at "synes godt om" eller følge os på siden!

Tro & Liv

Nyhedsbrev

Vi udsender cirka én gang i måneden et nyhedsbrev.

Her får du information om hvad der sker i Herning Bykirke!

Alle medlemmer i menigheden modtager automatisk dette nyhedsbrev.

Alle andre der gerne vil følge med er også meget velkomne til at modtage vores nyhedsbrev.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at trykke her!

Du kan til enhver tid framelde nyhedsbrevet igen.

Oplysninger om begivenheder eller arrangementer der ønskes i nyhedsbrevet sendes til nyhedsbrev@herningbykirke.dk