ADMINISTRATION

Info > Kontakt > Administration

Administration

Åbningstider:

Kirken er åben tirsdag – fredag kl. 9 – 14, hvor vores præst typisk er til stede. Har du brug for at komme ind i kirken på andre tidspunkter, er du velkommen til at kontakte vores husteam(her).

Kontor

Helene Thusholt er på kontoret hver fredag. 
Kontakt hende ved ændringer i adresse eller personlige oplysninger, dåbsattester og andre administrative papirer.
Har du noget du gerne vil have i menighedens kalender, er du også meget velkommen til at skrive til Helene.

Mail: kontor@herningbykirke.dk  Telefon: 29 91 33 90

Kasserer

Har du spørgsmål vedrørende økonomi, gavebrevsordning eller ønsker du at give en gave, så kontakt vores kasserer Bo Andersen 

Mail: kasserer@herningbykirke.dk

Næste Gudstjeneste

Gudstjeneste

30. juli , 10:00 - 11:30

Kommende begivenheder

Gudstjeneste

30. juli , 10:00 - 11:30

Gudstjeneste

6. august , 10:00 - 11:30