Menighedslejr 13.-15. oktober 2023

Vi synes det er meget fantastisk, at vi skal på Menighedslejr igen.

Her nedenfor kan du se programmet. Det er ikke længere muligt at tilmelde sig

Alle er hjertelige velkomne til at komme med på vores menighedslejr, uanset hvor mange eller få du kender, uanset hvor ny eller gammel du er i menigheden.

TEMAET for årets menighedslejr er: Omsorg i ord og handling - for hinanden og andre!

NB: Uffe Kronborg skulle have undervist på menighedslejren ud fra temaet "Glæde", men han er desværre blevet nødsaget til at melde afbud. Derfor har vi her i sidste øjeblik måttet ændre tema og underviser!

Vi har også oprettet Menighedslejren som en begivenhed på kirkens facebook-side. Her kan alle stille spørgsmål, og hvis der kommer yderligere information, vil vi også dele det der! Gå ind på begivenheden og angiv interesse/at I deltager - så er det lettere at følge med!

Mange hilsner fra Lejrteamet (Kristina Nøhr, Dina Wagner, Anders Dynes Madsen, Dorthea Lodahl, Marianne Johannesen, Søren Overby (4246 5837)

Næste gudstjeneste: